خسارت ۳.۷ هزار میلیارد تومانی جنگ به مدارس کشور/۱۵۰۷ فضای آموزشی هدف قرار گرفتند
ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور از برنامهریزی برای ساخت دوباره مدرسه شجره طیبه در شهرستان میناب خبر داد.
روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد با بهرهگیری از ظرفیتهای مردمی و کمکهای خیرین، بازسازی و ساخت مجدد این فضای آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است تا زمینه بازگشت دانشآموزان به محیطی ایمن و مناسب برای تحصیل فراهم شود.
قرار است در کنار این مدرسه که در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا و رژیم کودککش صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت، با همت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مدرسهای جدید ساخته شود.
مسئولان این ستاد با تأکید بر نقش مهم مشارکتهای مردمی در اجرای طرحهای عامالمنفعه، ابراز امیدواری کردند با همراهی خیرین و نهادهای مردمی، عملیات ساخت دوباره این مدرسه در آینده نزدیک آغاز شود.
ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات طی سالهای گذشته علاوه بر فعالیتهای عمرانی در حوزه بازسازی اعتاب مقدسه، در اجرای طرحهای فرهنگی، آموزشی و عامالمنفعه نیز با مشارکت مردم و خیرین نقشآفرینی فراوانی کرده است.
همچنین پس از تجاوز صهیونی-آمریکایی به کشورمان و شهادت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در حالی که هموطنان برای عزاداری و خونخواهی رهبر شهید، اعلام بیعت با سومین علمدار انقلاب و ناامیدکردن دشمنان و شکستن نقشه آشوب، وارد میدانها و کف خیابانها شدند، خیران حرمساز و مواکب اربعینی نیز با برپایی مواکب و توزیع افطاری و چای و اقلام فرهنگی، مشغول خدمت به این جهاد ملت سرافراز ایران هستند.
گفتنی است در حمله وحشیانه صهیونیستها در نهم اسفند به مدرسه ابتدایی دخترانه شجره طیبه در میناب استان هرمزگان، ۱۶۸ دانشآموز و معلم جان خود را از دست داده و به شهادت رسیدند.