رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: اینکه مدارس هیات امنایی برای ثبت نام و وورد آزمون بگیرند، مصاحبه کنند یا معدل را ملاک ثبت نام دانش آموز قرار دهند خلاف قانون و بخشنامه است. همچنین هنگام ثبتنام هیچ شهریه یا پولی برای فوق برنامه یا موضوعات دیگری که اجرا میکنند نباید دریافت شود؛ در طول سال تحصیلی متناسب با آیین نامه جدیدی که تا مهرماه آماده خواهد شد، حرکت خواهیم کرد.