صداوسیما - صفحه 4

صداوسیما

حمله دشمن به بخش‌هایی از صدا و سیما/ پخش شبکه‌ها بدون وقفه ادامه دارد (۱۰ اسفند ۱۴۰۴)

بخش‌هایی از ساختمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شامگاه یکشنبه ۱۰ اسفند هدف حمله دشمن آمریکایی-صهیونی قرار گرفت.

حمله دشمن به بخش‌هایی از صدا و سیما/ پخش شبکه‌ها بدون وقفه ادامه دارد (۱۰ اسفند ۱۴۰۴)

بخش‌هایی از ساختمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شامگاه یکشنبه ۱۰ اسفند هدف حمله دشمن آمریکایی-صهیونی قرار گرفت.

حمله دشمن به بخش‌هایی از صدا و سیما/ پخش شبکه‌ها بدون وقفه ادامه دارد (۱۰ اسفند ۱۴۰۴)

بخش‌هایی از ساختمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شامگاه یکشنبه ۱۰ اسفند هدف حمله دشمن آمریکایی-صهیونی قرار گرفت.

حمله دشمن به بخش‌هایی از صدا و سیما/ پخش شبکه‌ها بدون وقفه ادامه دارد

بخش‌هایی از ساختمان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شامگاه یکشنبه ۱۰ اسفند هدف حمله دشمن آمریکایی-صهیونی قرار گرفت.

مازنی:

صداوسیما باید پاسخگو و بودجه‌اش شفاف باشد

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: من مشکلی با اینکه سازمان صدا و سیما اختیارات زیادی داشته باشد ندارم، اما دو مسئله از لحاظ اختیارات آن مطرح است؛ اولا باید پاسخگو باشد و برنامه، بودجه‌ و رفتارش شفاف باشد.

طباخیان:

هرزه‌ها تهدید به قرآن‌سوزی می‌کنند

دستیار مدیر «شبکه افق» گفت: نسبت به این هرزه‌هایی که تهدید به قرآن سوزی می‌کنند باید غیرت نشان دهیم.

رشیدی کوچی:

صداوسیما تنها به افزایش تنفر دامن می‌زند

یک نماینده سابق مجلس می گوید: قاعدتا صداوسیما به عنوان پیشانی و بزرگ‌ترین ابزار در اختیار حاکمیت، باید برنامه‌ای جدی برای کاهش تنفر مردم داشته باشد. اما متاسفانه ما شاهد این هستیم که نه تنها چنین برنامه‌ای وجود ندارد، بلکه گاهی اوقات با کج‌سلیقگی‌هایی که مشاهده می‌شود، اتفاقاتی می‌افتد که بر تنفر مردم می‌افزاید.

جبلی:

ما در تلویزیون اعتراف نمی‌گیریم

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر این‌که صداوسیما نقشی در اخذ اعترافات تلویزیونی ندارد، گفت: ما آنچه را که دستگاه قضایی و امنیتی در اختیار همه رسانه‌ها می‌گذارند، پخش می‌کنیم و اصلاً در آن محل بازداشت حضور نداریم که بخواهیم اعتراف بگیریم.

عباس جمشیدی‌فر:

سریال «اسباب زحمت» حرف روز جامعه را می‌زند

بازیگر سریال «اسباب زحمت» درباره تجربه بازی در این مجموعه تلویزیونی توضیح داد.

رشیدی کوچی:

جبهه پایداری با نفوذ در مجلس، به دنبال تصویب طرح صیانت است

یک نماینده سابق مجلس با اشاره به احتمال هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت ۲ گفت: یادمان نرود طرح صیانت یک، در مجلس اصل ۸۵ شد، اما بنده و تعدادی از نماینده‌ها محکم ایستادیم و اجازه ندادیم به تصویب برسد.امروز تفکری که حاکم بر صداوسیماست، برگرفته از تفکر جبهه پایداری است. برای همین این جریان در مجلس هم حضور دارد و تلاش می‌کند تصویب طرح صیانت را رقم بزند.

غرویان:

آقای صداوسیما! شما «ملی» نیستید، «میلی» و در انحصار جبهه پایداری هستید

یک استاد حوزه در انتقاد از رویه رسانه ملی می گوید: جهت‌گیری‌های صداوسیما در راستای جبهه پایداری و حمایت از آن تفکرات، تقریباً یک امر مسلّم و روشن است. تقریباً روشن است که هم خود آقای جلیلی، اخوی ایشان و صداوسیما یک موضع‌گیری‌های خاصی در مقابل آقای پزشکیان دارند.

زیباکلام:

کاش مسئولان آنچه صداوسیما می‌گوید را باور نکنند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: امیدوارم که مسئولان اعتراضات میلیونی تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران را که در هجدهم و نوزدهم دی‌ماه انجام شد را دیده باشند و به راحتی از کنار آن عبور نکنند. کاش آن را ببینند، درک کنند و بفهمند. امیدوارم مسئولان، خودشان چیزهایی که صداوسیما می‌گوید را باور نکنند و واقعیت‌های مملکت را برای یک‌بار هم که شده ببینند و درک کنند.

صداوسیما با سانسور صحبت‌های رئیس جمهور چه هدفی را دنبال می‌کند؟

نشست رئیس‌جمهور پزشکیان با خانواده‌های جانباختگان ناآرامی‌ها و اعتراضات دی ۱۴۰۴ در سفر به استان گلستان در بخش‌های خبری صداوسیما سانسور شد.اگرچه این اولین بار است که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، به نقد صریح صداوسیما پرداخته اما اولین بار نیست که رویارویی یک رئیس جمهور با صداوسیما رقم می‌خورد.

نماینده مجلس:

صداوسیما در عصبانیت مردم نقش دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اشاره به عملکرد صداوسیما و پاسخگویی در برابر مردم گفت: در این قضیه شخصا صداوسیما را نمی بخشم. صداوسیما در اینکه مردم عصبانی شدند نقش دارد و باید صدای همه باشد. اینکه بیاییم بگوییم همه اینها که اعتراض کردند، ضد انقلاب هستند، جفا به خودمان و جفا به انقلاب است؛ اینها همه انقلابی هستند.

نماینده مجلس:

طی اعتراضات، صداوسیما در عصبانیت مردم نقش داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اشاره به عملکرد صداوسیما و پاسخگویی در برابر مردم گفت: در این قضیه شخصا صداوسیما را نمی بخشم. صداوسیما در اینکه مردم عصبانی شدند نقش دارد و باید صدای همه باشد. اینکه بیاییم بگوییم همه اینها که اعتراض کردند، ضد انقلاب هستند، جفا به خودمان و جفا به انقلاب است؛ اینها همه انقلابی هستند.

نماینده مجلس:

طی اعتراضات، صداوسیما در عصبانیت مردم نقش داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اشاره به عملکرد صداوسیما و پاسخگویی در برابر مردم گفت: در این قضیه شخصا صداوسیما را نمی بخشم. صداوسیما در اینکه مردم عصبانی شدند نقش دارد و باید صدای همه باشد. اینکه بیاییم بگوییم همه اینها که اعتراض کردند، ضد انقلاب هستند، جفا به خودمان و جفا به انقلاب است؛ اینها همه انقلابی هستند.

عصر ایران نوشت:

حتی در سازمان ملل هم نطق سخنرانان را قطع نمی‌کنند

وقتی رئیس جمهوری سخنرانی دارد خلاف آداب و پروتکل های تشریفاتی است که سخنرانی او را قطع کنند. در سازمان ملل متحد و دیگر نشست های بین المللی، وقتی رئیس یک کشور سخنرانی می کند حتی اگر بیش از زمان تعیین شده باشد کسی سخنرانی او را قطع نمی کند.

آذر منصوری در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

صداوسیما از ایفای نقش ملی و قانونی خود بازمانده است

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: عملکرد فعلی صداوسیما نشان‌دهنده رویکردی فرقه ای، جانبدارانه، محدود و تک‌صدایی است که عملاً بخش قابل‌توجهی از جامعه را از حق دیده‌شدن و شنیده‌شدن محروم کرده است. مراجعه گسترده شهروندان به رسانه‌های جایگزین، نه یک انتخاب سلیقه‌ای، بلکه واکنشی به بی‌اعتمادی شکل‌گرفته نسبت به عملکرد رسانه‌ای است که از ایفای نقش ملی و قانونی خود بازمانده است.

آذر منصوری در گفت‌وگو با اصلاحات نیوز:

صداوسیما از ایفای نقش ملی و قانونی خود بازمانده است

رئیس جبهه اصلاحات ایران گفت: عملکرد فعلی صداوسیما نشان‌دهنده رویکردی فرقه ای، جانبدارانه، محدود و تک‌صدایی است که عملاً بخش قابل‌توجهی از جامعه را از حق دیده‌شدن و شنیده‌شدن محروم کرده است. مراجعه گسترده شهروندان به رسانه‌های جایگزین، نه یک انتخاب سلیقه‌ای، بلکه واکنشی به بی‌اعتمادی شکل‌گرفته نسبت به عملکرد رسانه‌ای است که از ایفای نقش ملی و قانونی خود بازمانده است.

جعفرزاده:

برخی برنامه‌های صداوسیما یک طرفه همه چیز را می‌کوبد

یک نماینده ادوار مجلس با اشاره به برنامه‌های صداوسیما در روز‌های اخیر گفت: برنامه‌های صداوسیما را ببینید یک طرفه همه چیز را می‌کوبد. این دردآور است که بخشی از مردم امیدشان برای حل مسائل به بیرون از ایران است. چرا کاری کرده‌ایم که مردم دل به بیرون بسته‌اند؟ چرا از داخل نااامید شده‌اند؟ چرا برخی از این شبکه‌های فارسی‌زبان، در هر خانه‌ای برویم باز است و مردم دارند به آنها گوش می‌دهند، اما اخبار صدا و سیما را کسی گوش نمی‌دهد؟