سیّدمحمّد خاتمی، ۱۶ آذر ۸۷، دانشگاه تهران: از موضع دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی میگوییم که میبایست در جامعهٔ ما این جور تلقّی شود که هر کس با او برخورد میشود، انسان مجرم خطرناکی است، نه اینکه بعضی جاها فقط به خاطر انتقاد -حتّی نه اعتراض- با کسانی برخورد میشود.