رییسجمهور نوشت: ما با اقتدار از حقوق ملت دفاع میکنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب نشینی نخواهیم کرد.
مسعود پزشکیان، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
اولویت ما امنیت ملی و آرامش است. با اقتدار از حقوق ملت دفاع میکنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقب نشینی نخواهیم کرد. دیپلماسی و دفاع دو بال قدرت ملیاند؛ نه میدان را ترک کردهایم و نه میز مذاکره را.
به امید خدا با وحدت و عقلانیت ایران از این آزمون نیز سربلند علور خواهد کرد.
