شاهنامه

شاهنامه
سردار اسدی:

وقتی به قله رسیدیم، کسانی می‌‌آیند تا شاهنامه را ببندند

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تا یک پاسدار در این کشور حیات دارد، شک نکنید که نمی‌گذارند پای یک آمریکایی در این کشور باز شود. در نهایت، وقتی به قله رسیدیم، آن وقت قرار است ان‌شاءالله کسانی بیایند و شاهنامه را ببندند و پاسدارنامه و بسیجی‌نامه قهرمانان کشورمان را بنویسند؛ همین مردم قهرمانی که این شب‌ها همگی از این انقلاب پاسداری می‌کنند.