علائم تب دنگی

علائم تب دنگی

۱۲۱۸ مبتلا به تب دنگی در کشور شناسایی شد

بر اساس اعلام وزارت بهداشت از ابتدای سال تاکنون ۱۲۱۸ بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور شناسایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

شمار مبتلایان به تب دنگی در هرمزگان، به ۲۲۵ نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۲۵ نفر بر اثر گزش پشه آئدس به تب دنگی مبتلا شده‌اند که ۲۱۸ نفر از مبتلایان مربوط به شهرستان بندرعباس هستند.