سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل طی نامهای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: تهدیدهای مقامات رژیم اسرائیل و ایالات متحده آمریکا به ترور که در نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد مطرح شدهاند را به شدیدترین وجه ممکن محکوم نمایید و چنین اظهاراتی را غیرقانونی، غیرمسئولانه و تروریستی برشمارید.
یک روزنامه نگار پیشکسوت می گوید: باید نام «ایران» را از «ایران اینترنشنال» برداشت. من این سخن را جدی و از نظر حرفهای میگویم. برای نخستین بار یک رسانه فارسیزبان را میبینم که در آن مجری یا گوینده از اقدام اسرائیل ابراز خوشحالی میکند چرا که به زعم او یک گام دیگر تا افتادن ایران به دست آزادیخواهان باقی مانده است!
نخست وزیر پیشین اسرائیل اعلام کرد: ما موفق شدیم ایالات متحده آمریکا را به حمله علیه ایران بکشانیم. از سویی دیگر نیز موشکهای ایران خسارتهای زیادی در شهرهای اسرائیلی به بار آورد.
امام جمعه مشهد گفت: اسرائیل در حال حاضر نابود شده است و جایی برای زندگی در آن وجود ندارد، اسرائیل ملتی نداشت، آن افرادی که در آن زندگی میکردند نیز فرار کردند و اسرائیل تنها یک پایگاه و پادگان نظامی برای آمریکا بود.
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت: من به وزیر امورخارجه ایران نوشتم که آتشبس ایران و اسرائیل میتواند به یک راهحل دیپلماتیک درخصوص مساله قدیمی مربوط به برنامه هستهای منجر شود.
اسپنسر آکرمن، خبرنگار برنده جوایز پولیتزر و نویسنده کتاب «پادشاهی وحشت: چگونه دوران پس از ۱۱ سپتامبر، آمریکا را بیثبات کرد و ترامپ را بهوجود آورد»، با نگاهی تند و تحلیلی به اقدام اخیر آمریکا در بمباران تأسیسات هستهای ایران، از افول دیپلماسی، پوچی گفتمان ضد جنگ، و خطر یک سناریوی تجزیهطلبانه سخن میگوید.
وال استریت ژورنال نوشت: واشنگتن به مقامات عرب در منطقه گفته که اسرائیل به زودی به دنبال پایان دادن به درگیری است و از آنها خواسته است که این پیام را به ایران برسانند.
وزیر انرژی اسرائیل اعلام کرد حملات اخیر ایران به زیرساختهای این رژیم باعث قطع برق در بخشهایی از اسرائیل شده است. این مقام اسرائیلی تأیید کرده که در جریان حملات موشکی ایران، برق هزاران نفر در مناطق مختلف اسرائیل برای ساعاتی قطع شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دفاع کنیم، چه ابزارهای استفاده کنیم و چگونه دشمن را پشیمان کنیم که دیگر چنین تجاوزاتی را انجام ندهد بر عهده مراجع صلاحیت دار است. نیروهای مسلح ما به خوبی میدانند که چگونه از کیان کشور دفاع کنند و این موضوعی است که در سطح نیروهای مسلح بررسی میشود.
سفیر سابق ایران در آلمان می گوید: رژیم اسرائیل نه تنها در عملیات نظامی ۱۰ روزه خود علیه ایران شکست خورد، بلکه در آستانه شکست بود. اگر اسرائیل در بحران نبود، ایالات متحده مداخله نمیکرد.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.
«گدعون لوی»، روزنامهنگار اسرائیلی ساکن تلآویو است که در روزنامه «هاآرتص» مینویسد. او در یادداشتی که این هفته منتشر کرده، تصویری تیره و هشدارآمیز از جنگ با ایران، فروپاشی اخلاقی جامعه اسرائیل و بنبستهای خونین در غزه ارائه میدهد. او روایت میکند که چگونه اسرائیل، در حالی که هنوز در باتلاق جنگی بینتیجه در غزه گرفتار است، قدم در مسیر جنگی بزرگتر با ایران گذاشته است.