سفیر سابق ایران:
سفیر سابق ایران در اردن و لبنان میگوید: امارات با دشمن پاکستان یعنی هند قرارداد امنیتی منعقد میکند و این اقداماتی کاملاً مغایر با جهتگیری کلی امنیتی در منطقه است و نشان میدهد که امارات میخواهد یکجانبه اقدام کند و این گامهایی و لقمههایی است که حجم آن بیش از دهان امارات است و در واقع که بیش از نان خود برمیدارد و دچار مشکلات بزرگی خواهد شد.