تخریب نیروگاه

تخریب نیروگاه
زیدآبادی:

عده‌ای از تخریب بندرگا‌ه‌ها و منابع نفتی و انرژی مردم چه سودی می‌برند که برای آن له‌له می‌زنند؟

یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: بدجنسی و بدسگالی و سفاهت هم انگار انتها ندارد! از تخریب بندرگا‌ه‌ها و اسکله‌ها و منابع نفتی و انرژی مردم ایران چه گیر این جماعت می‌آید که برای آن له‌له می‌زنند؟