ساداتیان:
یک دیپلمات بازنشسته کشورمان با اشاره به برخی اظهارات کارشناسان درباره مذاکرات در صدا و سیما گفت: هر کسی در صدا و سیما به عنوان کارشناس حضور پیدا میکند بعضاً میبینیم که فرمانده جنگ شده است و دستور به جنگ میدهد و میگوید ما باید این کار را کنیم یا باید آن کار را کنیم.