ایمانی:
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: برخی از آقایان صاحبنظر نقطهنظرات خود را در پنهان به تیم مذاکرهکننده منتقل میکنند که این نظر خوبی است؛ اما عدهای صرفاً منتظر فرصتی برای انتقاد کردن هستند که ما آنها را کنار میگذاریم. البته در میان منتقدین، اقلیتی هم هستند که واقعاً «واجبالمَطَب» هستند که با آنها هم کاری نداریم!