نماینده بهبهان

نماینده بهبهان
نماینده مجلس:

اگر ترامپ در تنگه هرمز موفق بود، خواهان مذاکره نمی‌شد

نماینده بهبهان در مجلس با بیان اینکه پس از ۴۵ روز ناکامی آمریکا در دستیابی به اهداف خود در تهاجم نظامی، در حال حاضر واشنگتن گزینه «محاصره دریایی ایران» را روی میز گذاشته است، مطرح کرد: در طول جنگ هرگز اجازه موفقیت به آنها داده نشد و اگر ترامپ در تنگه هرمز موفق بود، هرگز پای میز مذاکره نمی‌آمد.