یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.
یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.
یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.
یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.
یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.
یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.
یک پژوهشگر انگلیسی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران را «نقض آشکار حقوق بینالملل و منشور ملل متحد» توصیف کرد و گفت کاخ سفید در تحقق اهداف اعلامی خود علیه ایران بار دیگر با شکست روبهرو خواهد شد.