استاندار تهران خبر داد:
استاندار تهران گفت: در استان تهران بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا مورد حملات ناجوانمردانه قرار گرفت و تعداد زیادی از هموطنان ما که غیر نظامی بودند به شهادت رسیدند، تعداد زیادی از واحدهای تجاری، واحدهای تولیدی و صنفی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی و حتی مرکز هلال احمر را مورد تهاجم هوایی قرار گرفتند.