حملات ایران

حملات ایران
روزنامه کیهان:

سکوت ایران به معنای غیبت در میدان نبود

روزنامه کیهان در یادداشت روز خود نوشت: حملات ۲۴ ساعت گذشته ایران به رژیم صهیونیستی نشان داد سکوت هدفمند ایران به معنای غیبت در میدان نبوده و فعالیت‌ها با عملیات «نصر» وارد مرحله جدیدی شده است.

وزیر امور خارجه ایران:

حملات ایران ادامه خواهد داشت / اسرائیل از خط قرمز ما عبور کرد

وزیر امور خارجه ایران گفت: رژیم اسراییل برای خودش در نقض بین الملل قائل نیست. این رژیم خط قرمز جدیدی را در حقوق بین الملل از آن عبور کرد و آن هم حمله به تاسیسات هسته‌ای بود.حملات ایران ادامه خواهد داشت، قصد ما از حملات موشکی به اهداف نظامی و اقتصادی در سرزمین اشغالی فلسطین، تنها دفاع از خودمان و مقابله با تجاوز است.