عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: ما در برابر ابرقدرت دنیا ایستادیم و از خود دفاع کردیم. اگر دشمن بخواهد تجاوز را ادامه دهد، قطعاً با برخوردی پشیمانکنندهتر مواجه خواهد شد.
یک عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: یکی از عوامل اصلی که امروز اسرائیل عقب نشینی کرد و دست التماس به سمت ترامپ دراز کرد تا جنگ را به اتمام رسانده و آتش بس را اعلام کند، ضعف دشمن و دست بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.
یک عضو حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: همان طور که سایر کشورها حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای را دارند، این حق برای ملت ایران نیز محفوظ است و نباید نیازی در این حوزه برای کشور ما ایجاد شود.