ابطحی در توییتی نسبت به اقدام شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر اعزام دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت واکنش نشان داد.
به گزارش اصلاحات نیوز؛ محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اقدام شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر اعزام دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت، نوشت:
اعزام بی شرمانه دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت دقیقا ادامه اعزام مهسا امینی برای کلاس آموزشی گشت ارشاد است
آیا حقوقتان حلال است؟
