کد خبر : ۹۰۲۳
۱۰:۵۷

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

اعزام دانش‌آموزان به کانون اصلاح و تربیت بی‌شرمانه است، آیا حقوق‌تان حلال است؟

ابطحی در توییتی نسبت به اقدام شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر اعزام دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت واکنش نشان داد.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اقدام شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر اعزام دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت، نوشت:

اعزام بی شرمانه دانش آموزان به کانون اصلاح و تربیت دقیقا ادامه اعزام مهسا امینی برای کلاس آموزشی گشت ارشاد است
آیا حقوقتان حلال است؟


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha