کد خبر : ۸۷۱۴
۰۷:۵۰

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

وزارت ارتباطات، صندلی خود در شورای حکام سازمان جهانی مخابرات را از دست داد

صندلی وزارت ارتباطات ایران در شورای حکام سازمان جهانی مخابرات حذف شد.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ در انتخابات دیروز شورای حکام سازمان جهانی مخابرات، وزارت ارتباطات ایران صندلی خود را از دست داد. در دولت قبل، وزارت ارتباطات ایران برای اولین بار پس از انقلاب، موفق به کسب کرسی در شورای حکام سازمان جهانی مخابرات شده بود.

 


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha