یک نماینده سابق مجلس پیگیر مجوز برای تجمعه قانونی شد.
به گزارش اصلاحات نیوز؛ محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم، نوشت: شش روز از درخواست پنج حزب اصلاح طلب برای صدور مجوز برگزاری تجمع می گذرد اما وزارت کشور تاکنون پاسخی نداده است.

همچنین کمیل خجسته نوشت: اعتراض، حق است و جمهوری اسلامی آن را به رسمیت میشناسد. کما اینکه رهبری در دیدار کارگران اردیبهشت امسال فرمودند «یک مواردی اتفاق افتاده که کارگران اعتراض داشتند، اعتراضشان هم بحق بوده؛ بنده که دنبال میکنم مسائل را، [میدانم] در مواردی اعتراض کارگرانی که جمع شدند، اعتراض بحقی بوده. فرض کنید کارخانهای را دولت به یک نفری واگذار میکند، او به جای اینکه کارخانه را مدیریت کند، ابزارهایش را میفروشد، کارگرها را بیرون میکند، خب اینجا کارگرها میآیند بیرون و اعتراض میکنند. در این اعتراضها هم کارگرها همیشه مرز خودشان را با دشمن مشخّص کردند.»