کد خبر : ۷۵۰۲
۰۸:۰۹

۱۴۰۱/۰۶/۰۳

دسترسی مردم به اینستاگرام کم شد

یک کارشناس کسب و کارهای دیجیتال می گوید با دستکاری های انجام گرفته از سوی وزارت ارتباطات، دسترسی به شبکه هایی چون اینستاگرام کاهشی محسوس داشته است.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ عادل طالبی در این باره می گوید:«ترندها نشان می دهد شاهد یک تغییر در دسترسی مردم به اینترنت هستیم . آمار منتشره حکایت از کاهش فعالیت مردم در شبکه های اجتماعی دارد . این کاهش در یک شرایط و جامعه نرمال قطعا تحلیل های دیگری داشت. مثلا اگر گرایش به نرم افزارهای سوشال مدیای داخلی افزایش می یافت که آمار حکایت از چنین چیزی ندارد و آنچه رخ داده کاهش استفاده از اینستاگرام است که سامانه لایف وب نشان می دهد تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است. »

او ادامه می دهد: « مشخصا این یک پیام واضح دارد ، آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعاهایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می کند که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی های پیاپی را به صورت عینی می بینند و لمس می کنند.»

/خبرآنلاین


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha