کد خبر : ۶۴۹
۱۰:۳۷

۱۴۰۱/۰۱/۰۲

ابی : خلیج فارس اختلاف بین ایران و امارات است ارتباطی به من ندارد!

ابی خواننده لس انجلسی در اخرین گفتکوی تصویری خود در پاسخ به پرسش چرا در امارات اهنگ خلیج فارس را نمیخوانید گفت: برای اینکه بگذارند در دوبی کنسرت بگذارم؛ پس خلیج فارس ربطی به من ندارد و اختلاف سیاسی ایران و امارات است!

چند سال پیش «ابی» که هواداران ایرانی او را اقای صدا یاد میکنند در کنسرتی که در دبی امارات داشت از اجرای موزیک «خلیج فارس» سر باز زد او در دفاع از این اقدام خود گفت:«برای احترام به فرهنگ میزبان قصد اجرای این ترانه را ندارد» یک بار دیگر با همین بهانه از اجرای این ترانه سر باز زد تا برای حاضرین در کنسرت و هوادارانش این پرسش جدی ایجاد شود پس ماجرای عشق و علاقه به ایران و سرزمین پارسی و وطن که بارها توسط ابی در شبکه های اجتماعی تکرار میشد ایا حقیقت داشت یا حالا که پای پول وسط است همه انها به فراموش سپرده شده است!

اما حالا ابراهیم حامدی ( ابی ) در اخرین مصاحبه خود با اشاره به این موضوع که من خواننده هستم سیاسی نیستم گفت: مسئله خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگر. من به عنوان یک هنرمند به خودم اجازه دخالت در این موضوع را نمیدهم!

کاربران در فضای مجازی به این صحبت های ابی واکنش نشان داده اند که در ادامه به بخشی از انها میپردازیم:

بابک اسیایی در توئیتر نوشت: استاد میفرمایند #خلیج_فارس یک موضوع سیاسی هست و ایشون به عنوان هنرمند به خوشون اجازه نمیدن وارد این مبحث بشن!!!
ایشون اینجا دردش #دلارهای_کنسرتی هست یا مخاطبان؟...
وقتی پای پول وسط میاد طرف آبا و اجدادش رو هم به یه دلار میفروشه

واکنش کاربران توئیتر به صحبت های ابی درباره خلیج فارس

علی شریعتی نوشت : ابی می‌گوید خلیج فارس یک موضوع سیاسی است و اون آدم سیاسی نیست!
گویا #نه_به_جمهوری‌_اسلامی یک کمپین تجاریست که اون در آن شرکت کرده!

اعتراض ابی با شعار نه به جمهوری اسلامی

قراملکی نوشت: بی غیرتی اگر جایزه داشت، قطعا جایزه بی غیرت سال رو میدادیم به «اِبی» اِبی: ماجرای خلیج فارس یک اختلاف سیاسی بین ایران و امارات و چند کشور دیگه هست و من بعنوان یک هنرمند اجازه دخالت به خودم نمیدم!!!

سینا رحیم پور نوشت: ساده حرف ابی: نمی‌خواستم بازار امارات رو از دست بدم پس «خلیج فارس» ضد بازاره و به من چه!

مجید اذرپی نوست: آقای ابراهیم حامدی داخل پرانتز ابی کاش بگی من کاسبم، نه هنرمند اونم از نوع مردمی و ملیش

واکنش کاربران به صحبت های ابی درباره خلیج فارس

داوود حشمتی نوشت : اصلا موضوع خلیج فارس و ابی  را فراموش کنید‌.
استدلالهای او نماد بارز براندازی است. کسانی که حتی جرات ندارند از عشق و حال و درآمد در کشورهای عربی بگذرند. اینها اگر ایران بودند مثل تتلو می‌رفتند روی ناو، علیه برجام می‌زدند زیرآواز

شما با توجه به صحبت های اقای ابی چه نظری دارید ؟ در بخش نظرات برای ما بنویسید


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha