کد خبر : ۶۰۱۸
۰۶:۲۹

۱۴۰۱/۰۵/۰۸

تنها شباهت مسئولان با مردم سيل‌زده و امدادگران زحمتکش فقط «پاچه‌های گِلی» است!

برخی از نمايندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهيزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سيل‌زده استان تهران به ويژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس يادگاری گرفتند!

به گزارش اصلاحات نیوز؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

برخی از نمایندگان مجلس، وزرا و شهردار تهران با لباس‌های رسمی و بدون تجهیزات کمک‌رسانی، با حضور در مناطق سیل‌زده استان تهران بویژه امام‌زاده داوود با پاچه‌های گِلی عکس یادگاری گرفتند!

این عکس‌های یادگاری در فضای مجازی با واکنش‌های کاربران مواجه شد. برخی از کاربران فضای مجازی گفتند: در چهره این افراد نه اثری از غم و دلهره مردمی بود که سیل خانه و زندگیشان را نابوده کرده و نه نشانی از خستگی آن امدادگری که بی‌ادعا در حال کمک به مردم است. تنها شباهت این‌ها با مردم سیل‌زده و امدادگران زحمتکش فقط «پاچه‌های گِلی» است وگرنه کدام انسان سیل‌زده‌ای در این شرایط به فکر انداختن عکس یادگاری است؟


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha