نخستین جلسه محاکمه مدیر و دو آشپز یک مدرسه غیرانتفاعی در تهران به اتهام آزار شیطانی چند دانش آموز کلاس اولی صبح دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد
مدیر و دو آشپز شیطان صفت یک مدرسه غیرانتفاعی متهم هستند پسربچ هها را در زیرزمین مدرسه هدف آزار و اذیت قرار داده اند.
راز این جنای تهای سیاه در پی اظهارات یکی از دانش آموزان فاش شد و خانواد هها دریافتند فرزندانشان قربانی نیت شوم این سه نفر شده اند. پس از دستگیری مدیر مدرسه و دو مرد شیطا ن صفت صبح دیروز نخستین جلسه محاکمه آنها برگزار شد. در این جلسه نتیجه آزمای شهای پزشکی قانونی موضوع
تجاوز را تأیید و قاضی پرونده گفت: والدین دانش آموزان نیز خواهان مجازات متهمان شدند.این درحالی است که سه متهم پرونده در جلسه دیروز دادگاه غیرعلنی منکر اتهامات شان شدند.