کد خبر : ۵۱۰۹
۱۲:۲۹

۱۴۰۱/۰۴/۲۲

خانم های بدحجاب باعث حواس‌پرتی راننده و عابر پیاده‌ شده و خود به خود تصادف می‌شود

اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت : اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ سید رضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت : برخی افراد حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند چون برای خود شخصیت قائل نیستند و خودشان را حراج می‌کنند.

اگر خانمی در خیابان خودش را عرضه بکند هیچ راننده و عابر پیاده‌ای نمی‌تواند چشمانش را کنترل کند و خود به خود تصادف می‌شود.

هر چیز گران بهایی را در پوشش قرار می‌دهند، طلافروشی‌ها مثل میوه‌فروشی‌هاست؟ جواهرات را در ویترین می‌فروشند نه اینکه مثل موز و انگور بدون هیچ پوششی عرضه کنند.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha