کد خبر : ۴۶۳۹
۰۸:۱۵

۱۴۰۱/۰۴/۱۵

فرماندار بوشهر : اتاق خانم‌ها و آقایان در ادارات باید جدا باشد

ایران تایمز نوشت : فرماندار بوشهر گفت : ما با هیچکس و هیچ مدیری در حوزه عفاف و حجاب تعارف نداریم.

صالح رحیمی افزود : باید اتاق خانم ها و آقایان در کلیه دستگاه‌های اجرایی جدا باشد و هیچ همکار خانمی نیز نباید در شورای اداری شهرستان بوشهر بدون چادر حضور یابد، هر مدیری که کوتاهی کند بینی و بین الله او را عزل خواهم کرد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha