کد خبر : ۳۴۴۸
۱۳:۱۰

۱۴۰۱/۰۳/۲۷

عکسی غم‌انگیز از وضعیت و موقعیت خبرنگار افغانستانی قبل و بعد از حکومت طالبان!

عکسی از وضعیت و موقعیت خبرنگار افغانستانی قبل و بعد از حکومت طالبان، سوژه فعالان مجازی شده است.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ احمدالله وسیق رئیس تلویزیون ملی منصوب طالبان در توییتر نوشت: بیکاری موسی محمدی، سخنگوی یک تلویزیون خصوصی در شبکه های اجتماعی به همان اندازه که واقعیت دارد، اگر درست باشد، به عنوان رئیس تلویزیون ملی به او اطمینان می دهم که در سازمان تلویزیون ملی او را استخدام می کنیم.ما به همه متخصصان افغان نیاز داریم.

در روزهای گذشته عکسی از یک مجری افغان منتشر شده است که نشان می‌دهد بعد از حضور طالبان، شغل خود را از دست داده و دسفروش شده است.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha