کد خبر : ۲۷۱۴
۰۹:۳۵

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

وقتی باختیم، احمدی نژاد برکنارم کرد+فیلم

علی دایی در برنامه فوتبال 360 در گفتگو با عادل فردوسی پور گفت: احمدی‌نژاد که به ورزشگاه آمد گفتم باختیم. نهاد ریاست جمهوری دستور داد برکنار شوم


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha