علی دایی در برنامه فوتبال 360 در گفتگو با عادل فردوسی پور گفت: احمدینژاد که به ورزشگاه آمد گفتم باختیم. نهاد ریاست جمهوری دستور داد برکنار شوم
نماینده مجلس: