سید محمود علوی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: دستگاههای اطلاعاتی کشور، در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این ددمنشی مذبوحانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت و فاجعهآفرینان، پاسخی سخت و کوبنده دریافت خواهند کرد.
به گزارش اصلاحات نیوز؛ سید محمود علوی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه تروریستی کرمان نوشت:
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹
شهادت، عشق به وصال محبوب و معشوق، در زیباترین شکل است.
شهادت جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان و عزاداران سردار دلها را که در روز ولادت با سعادت ام ابیها حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) توسط دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بهطور ناجوانمردانه به شهادت رسیده و راهی دیار دوست شدند،به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور استان کرمان و آحاد مردم ایران، بهویژه خانواده معزز این شهیدان، تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند رحمان، برای مجروحین این جنایت، سلامتی و شفای عاجل، مسئلت می نمایم.
قطعاً، انجام این قبیل اقدامات ضد بشری جنایتکاران سنگدل، ذره ای تعلل در تحقق اهداف عالیهی آحاد ملت شهید پرور ایران و جبههی مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد و منجر به انسجام و وحدت بیش از بیش آنها خواهد شد.
انشاءالله، سربازان راه روشن شهید سلیمانی در دستگاههای اطلاعاتی کشور، در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این ددمنشی مذبوحانه را بی پاسخ نخواهند گذاشت و فاجعهآفرینان، پاسخی سخت و کوبنده دریافت خواهند کرد.
سید محمود علوی نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری