نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا فروشان اظهار داشت: تا ۱۴۰۰ از کل اصل طلا، اجرت و سود، ارزش افزوده میخورد که خیلی هزینه سنگینی برای مردم میشد، اما الان بعد از ۱۲ سال تصویب شد که از ۱۴۰۰ به بعد دیگر روی اصل طلا نباید مالیات بدهند. اگر هم تخلفی صورت گرفت، میتوانند پیگیری کنند.