کارشناس هواشناسی: نمیتوان ابرها را بارور کرد، نمیصرفد!
پیشتر رئیس سازمان هواشناسی گفته بود: در ایران نیز سازمانی زیرنظر وزارت نیرو در رابطه با بارورسازی ابرها در حال فعالیت است. حال اصغری کارشناس هواشناسی می گوید: نمیتوان ابرها را بارور کرد، نمیصرفد!