کد خبر : ۱۹۸۵
۱۹:۵۴

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

تقدیر از مالک ساختمان فرو ریخته متروپل آبادان به عنوان سازنده برتر!+عکس

۴ سال پیش از مالک ساختمان متروپل آبادان که امروز فرو ریخت و ده ها کشته و مجروح به جای گذاشت، به عنوان سازنده برتر تقدیر شده است!

به گزارش اصلاحات نیوز؛ امروز دوم خرداد، ساختمان متروپل آبادان فرو ریخت و تا این لحظه پنج کشته و ۲۷ مجروح برجای گذاشته است.

به دنبال این حادثه مردم عصبانی آبادان، شهردار این شهر را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


مالک ساختمان متروپل آبادان که امروز فرو ریخت، حسین عبدالباقی است که چهار سال قبل از آن به عنوان سازنده برتر تقدیر شده است.


امروز پس از حادثه فرو ریختن ساختمان، عبدالباقی به همراه پیمانکار ساختمان بازداشت شدند.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha