کد خبر : ۱۷۹۵۶
۰۷:۳۲

۱۴۰۲/۰۵/۲۲

علی شجاعی به فولاد پیوست

بازیکن سابق پرسپولیس به عضویت تیم فولاد درآمد.

علی شجاعی بازیکن فصل گذشته نساجی و سابق پرسپولیس با باشگاه فولاد برای لیگ بیست و سوم به توافق رسید. او در تمرین شب گذشته (شنبه) فولاد نیز حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

قرارداد رسمی باشگاه فولاد و شجاعی امروز یکشنبه منعقد می‌شود. فولاد که در هفته نخست لیگ برابر گل گهر شکست خورد، این هفته در چارچوب دیدار‌های هفته دوم پذیرای نفت آبادان است.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha