وکیل سابق اکبر طبری گفت: به آدمی که میتوانست حکم اعدام بگیرد، اما ابتدا ۳۱ سال حبس گرفت و الان هم آزاد شده، گفتند باید قدردان وکیلت باشی! طبری زد روی میز و گفت بحث مالی مهم نیست، تو فقط جان من را نجات بده؛ من آنقدر به تو میدهم که بگویی بس است، بس است، بس است!
اصلاحات نیوز؛ محمدعلی داداشی، وکیل سابق طبری در گفتگو با هفتهنامه 9 دی دربارهٔ پرونده طبری گفت: «به آدمی که میتوانست حکم اعدام بگیرد، اما ابتدا ۳۱ سال حبس گرفت و الان هم آزاد شده، گفتند باید قدردان وکیلت باشی؛ اما طبری گفت پرونده من کاری نبود که وکیل بتواند حل کند».
وکیل سابق اکبر طبری به هفته نامه 9 دی گفته است: طبق حکم جدید، طبری عملا تبرئه شدهاست. با آنچه که من در پرونده دیدم اگر سکته نکنم و نمیرم شانس آوردم.
داداشی می گوید:
فقط اموال ناشی از فساد و رشوه طبری حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان است
در عمر وکالتم پروندهای با این حجم از فساد و جرم ندیدهام
طبری در صد درصد موارد اتهامی مجرم است
زد روی میز و گفت بحث مالی مهم نیست، تو فقط جان من را نجات بده؛ من آنقدر به تو میدهم که بگویی بس است، بس است، بس است!
نامه نوشت به علی انصاری که سه میلیارد تومان به وکیل من به عنوان قرضالحسنه بدهید، گفتم از من سند میخواهند. گفت بیخود کرده! چندهزار میلیارد پول و مال من دستش است.
متوجه شدم شخصی که نسبت به دادگاه پیگیری خاصی دارد و عملا پشت قضیه است آقای .....