کد خبر : ۱۵۲۴۴
۱۰:۰۰

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عامل افزایش قیمت دلار دستگیر شد

پلیس امنیت اقتصادی تهران می‌گوید که یک دلال ارز را که باعث اختلال و گرانی ارز بوده را دستگیر کرده است.

به گزارش اصلاحات نیوز؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: درپی انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به دستگیری یک اخلالگر بازار ارز در محدوده میدان حسن آباد تهران  شدند.

سرهنگ هدایت بهرامی افزود: این متهم با اخلال در بازار ارز موجب افزایش رشد قیمت ارز در بازار مصرف شده بود که در همین راستا محل تردد وی شناسایی شده و پس از هماهنگی‌های قضائی، این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: از متهم  ۶۰ هزار دلار کشف و ضبط شد، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha