رهبر انقلاب در کنایه به نرخ گذاری دلاری شرکتهای فولادی مانند شرکت ملی مس ایران گفتند: بعضی از شرکتهای بزرگ پر درآمد با مواد اولیه داخلی قیمت محصول خود را با دلار تلگرامی جعلی تنظیم میکنند. چرا به دلار حاکمیت میدهید؟ چرا رقیب ریال را تقویت میکنید؟