کد خبر : ۱۳۹۵۸
۲۰:۵۱

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

پلمب‌درمانی!

زیدآبادی نوشت: تحت عناوین مختلف، دور افتاده‌اند و هر مغازه و فروشگاه و مرکز خرید و گردشگری و تفریح را به علت نوع شادی مردم و یا نحوهٔ پوشس بانوان، یکی پس از دیگری پلمب می‌کنند!

اصلاحات نیوز؛ احمد زیدآبادی در كانال تلگرامى اش نوشت: همین چند ماه پیش، هر کاسبی مغازه‌اش را می‌بست، روی در مغازه علامت‌گذاری می‌کردند تا صاحب آن را به علت شرکت در اعتصابات، مجازات کنند.

حالا خودشان تحت عناوین مختلف، دور افتاده‌اند و هر مغازه و فروشگاه و مرکز خرید و گردشگری و تفریح را به علت نوع شادی مردم و یا نحوهٔ پوشس بانوان، یکی پس از دیگری پلمب می‌کنند!

با این حساب که تمام مراکز کسب و کار جامعه باید تعطیل و پلمب شوند!

همان اعتصابِ مغازه‌داران برایتان کم‌هزینه‌تر از این پلمب‌درمانی نبود؟


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha