کد خبر : ۱۳۹۲۳
۱۹:۲۰

۱۴۰۲/۰۱/۱۲

گناه توهین به مردم به اسم امر به معروف، از بی‌حجابی بیشتر است!

کارشناس شبکه افق می گوید: چه کسی اجازه داده به نام امر به معروف و نهی از منکر کسی را مورد تحقیر و توهین قرار دهیم؟

کارشناس شبکه افق در واکنش به ماجرای حمله با ماست به دو خانم می گوید: چه کسی اجازه داده به نام امر به معروف و نهی از منکر کسی را مورد تحقیر و توهین قرار دهیم؟ گناه این‌گونه رفتارها از بی‌حجابی بیشتر است!


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha