کارشناس شبکه افق می گوید: چه کسی اجازه داده به نام امر به معروف و نهی از منکر کسی را مورد تحقیر و توهین قرار دهیم؟
کارشناس شبکه افق در واکنش به ماجرای حمله با ماست به دو خانم می گوید: چه کسی اجازه داده به نام امر به معروف و نهی از منکر کسی را مورد تحقیر و توهین قرار دهیم؟ گناه اینگونه رفتارها از بیحجابی بیشتر است!