کد خبر : ۱۳۷۸۴
۰۸:۱۸

۱۴۰۲/۰۱/۰۸

امیرعبداللهیان: از ملک سلمان دعوت می‌کنیم به تهران بیاید/ درهای مذاکرات هسته‌ای باز نمی‌ماند

وزیر خارجه گفت: گفت پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.

اصلاحات نیوز؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت که قرار است طرحی در مجلس شورای اسلامی ایران مطرح شود و برای مذاکرات هسته‌ای سقف تعیین شود و در‌های مذاکرات باز نخواهد ماند.

وی گفت که پادشاه عربستان برای ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دعوتنامه فرستاد و از او خواست که عربستان سفر کند، ما نیز دعوتنامه مشابهی برای پادشاه عربستان ارسال خواهیم کرد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد که به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبند هستیم.

وزیر خارجه کشورمان در این گفتگو همچنین خاطرنشان کرد که قطر همواره در مسیر درست حرکت کرده است و در مذاکرات تبادل زندانیان و توافق هسته‌ای نقش ایفا کرد.

/ایسنا


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha