کد خبر : ۱۳۲۶۷
۱۸:۰۵

۱۴۰۱/۱۲/۱۶

همه امور ارز در دست دولت است، چرا آدم‌های بی‌عرضه را در بانک مرکزی منصوب می‌کند؟

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: همه امور ارز در دست دولت است چرا آدم‌های بی‌عرضه در بانک مرکزی منصوب می‌شوند و اقتصاد کشور را در دست می‌گیرند تا ما به این وضعیت برسیم.

سید کاظم دلخوش اباتری، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا گفت: معلوم است که اروپایی‌ها خیلی احمق و جیره‌ خوار آمریکا هستند. من سالانه دو تا سه بار برای کل خبرنگاران استان جلسه می‌گذارم. همه هم مرام من را می‌دانند فرق نمی‌کند از جناح چپ یا راست، یک جلسه تقدیر و تشکر می‌گذارم. در این چهار دوره حضور در مجلس در عرصه کاری خود تا حالا به کسی جسارت نکردم. در مجلس هم علی‌ رغم اینکه اصولگرا هستم اما معتقد هستم که ما بر اساس قرآن باید بین مردم تعادل ایجاد کنیم. آن کسی موفق است و حرف دین و ائمه را گوش کرده که بتواند برای مردم تعادل ایجاد کند.

همه امور ارز در دست دولت است چرا آدم‌های بی‌عرضه در بانک مرکزی منصوب می‌شوند و اقتصاد کشور را در دست می‌گیرند تا ما به این وضعیت برسیم.

او افزود: شاید یکی از دلایلی که من را تحریم کردند این است که من در عرصه دفاع از حقوق مردم یکی از کسانی هستم که بیشترین وقت را می‌گذارم و دلیلی غیر از اینها نمی‌تواند باشد. همه می‌دانند که من در مجلس یکی از کسانی هستم که همیشه چهره بشاش دارم ضمن اینکه حرف خود را هم به موقع می‌زنم، بر اساس اصول متعدد قانون اساسی وظیفه‌ام را در دفاع از حق مردم انجام می‌دهم. برای مثال در حال حاضر بر علیه بعضی از دستگاه‌های اجرایی در دولت نقد دارم که این را صراحتا پشت تریبون می‌گویم. اخیرا گفتم همه امور ارز در دست دولت است چرا آدم‌های بی‌عرضه در بانک مرکزی منصوب می‌شوند و اقتصاد کشور را در دست می‌گیرند تا ما به این وضعیت برسیم.

/منیبان


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha