جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس می گوید: چرا دولت یک میلیارد دلار برای واردات گذاشت؟ به چه کسی داد؟ به سوگلیهایش داد. این رانت میشود، دولت به خودروسازان و به شرکتهایی که مورد تأیید خودروسازان هستند، رانت داد.
نماینده مجلس: