مسموميت سریالی دختران دانشآموز ایرانی در رسانههای خارجی بازتاب یافت.
ديلى تلگراف، روزنامه بريتانيايى مىنويسد: دختران ايرانى را عمدا مسموم مىكنند كه به مدرسه نروند./اقتصادنیوز
نماینده مجلس: