کد خبر : ۱۲۹۳۰
۱۸:۰۰

۱۴۰۱/۱۲/۰۵

واکنش عباس عبدی به اعطای سیمکارت بدون فیلتر به توریست‌های خارجی

عبدی نوشت: ظاهراً این طرح از بس بد بوده، توییت را پاک کرده‌اند. چون آن را در اکانت پاد ندیدم. در هر صورت بانیان این طرح‌ها همچنان هستند و بر همین اساس در حال کارند.

عباس عبدی در توئیتی به اعطای سیمکارت بدون فیلتر به توریست‌های خارجی واکنش نشان داد و نوشت: ‏چنین تبعیض‌هایی فقط ناشی از منافع قدرت و بی‌اعتمادی مطلق به مردم و بیگانگی حکومتگران از جامعه است.

ظاهراً این طرح از بس بد بوده، توییت را پاک کرده‌اند. چون آن را در اکانت پاد ندیدم. در هر صورت بانیان این طرح‌ها همچنان هستند و بر همین اساس در حال کارند.


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha