اطلاعات نوشت: پس از سفر اخیر رئیسجمهوری به یزد اعلام شد که مردم یزد در سفر قبلی رئیسجمهوری ۲۸ هزار و ۷۰۰ نامه به ایشان داده بودند و این بار بیش از ۹۸ هزار نامه دادند.
روزنامه اطلاعات نوشت: پس از سفر اخیر رئیس جمهوری به یزد اعلام شد که مردم یزد در سفر قبلی رئیس جمهوری ۲۸ هزار و ۷۰۰ نامه به ایشان داده بودند و این بار بیش از ۹۸ هزار نامه دادند.
گویی برخی در نهاد ریاست جمهوری، دوست دارند این آمار را هم نشانه توفیق دولت و اقبال بیشتر مردم به رئیس دولت بشمارند و به آن مباهات ورزند.
این نیاز به شرح ندارد که اگر میزان نامه های مردم طی یک سال چهار برابر شده، در واقع گرفتاری ها و تنگناها و بدبختی های مردم چهار برابر شده است و این نه تنها مایه سربلندی نیست بلکه موجب شرمساری است.