رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیامی تاکید کرد که رئیسجمهور شکستخورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست.
ابراهیم عزیزی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: ایالات متحده بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرد.
عزیزی افزود: رئیسجمهور شکستخورده آمریکا نشان داده است که به اصول مذاکره یا آتشبس پایبند نیست.
وی تصریح کرد: این نقض بیپروا آتشبس، همانند همیشه به عقبنشینی و پشیمانی از سوی آنها منجر خواهد شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: بازی سرزنش دیگر کارساز نیست.