کد خبر : ۱۱۳۰۰
۰۹:۵۶

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

ادعای رسانه اصولگرا درباره بازداشت تعدادی از فوتبالیست‌ها

یک خبرگزرای نزدیک به سپاه از بازداشت "شماری از بازیکنان فعلی و پیشین در پارتی شبانه" خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم نوشت: تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی، شب گذشته در یک پارتی مختلط در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند.

این خبرگزاری مدعی شده است که "برخی از این بازیکنان در حالت غیرعادی ناشی از مصرف مشروبات الکلی بودند."


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha