عیسی زارع پور: می گوید: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفته: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده است.
او می گوید: سرعت دسترسی به سایت های داخلی بیشتر از سایت های خارجی است.شبکه ملی اطلاعات در گستره ی جغرافیایی ایران است، اینترنت هم یکی از خدماتش است.
پی نوشت: از جناب وزیر قطع ارتباطات عذرخواهی میکنیم که با فیلتر کردن اینترنت و استفاده از فیلترشکن، باعث کندی سرعت اینترنت شدهایم!