کد خبر : ۱۱۱۱۶
۰۹:۳۹

۱۴۰۱/۱۰/۰۳

وزیر ارتباطات: مشکل فیلتر‌شکن‌ها هستند وگرنه سرعت اینترنت ارتقا هم پیدا کرده است!

عیسی زارع پور: می گوید: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده است.

 عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفته: سرعت کند اینترنت به خاطر فیلترشکن است، وگرنه بدون فیلترشکن، سرعت ارتقا هم پیدا کرده است.

او می گوید: سرعت دسترسی به سایت های داخلی بیشتر از سایت های خارجی است.شبکه ملی اطلاعات در گستره ی جغرافیایی ایران است، اینترنت هم یکی از خدماتش است.

پی نوشت: از جناب وزیر قطع ارتباطات عذرخواهی می‌کنیم که با فیلتر کردن اینترنت و استفاده از فیلترشکن، باعث کندی سرعت اینترنت شده‌ایم!


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha