رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه میدادیم دوربینها محاکم و زندانهای ما را ببینند، وضعمان امروز بهتر بود.
غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: در همه نامههای رییس بازرسی کل کشور نوشته میشود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟
وی افزود: در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارشهای سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمیتوانست دفاع کند. اگر اجازه میدادیم دوربینها محاکم و زندانهای ما را ببینند، وضعمان امروز بهتر بود.